دندانپزشک متخصص زیبایی

دندانپزشک متخصص زیبایی
فهرست مطلب

دندانپزشک متخصص زیبایی کسی است که پس از گذراندن دوره 6 ساله دندانپزشکی عمومی به مدت حداقل 3 سال دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی را در یکی از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی گذرانده باشد.

دندانپزشک متخصص زیبایی و ترمیمی حتما عضو انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی ایران است و بعضا ممکن است در انجمن های تخصصی خارج از کشور عضویت داشته باشد.

مراجعه به دندانپزشک متخصص زیبایی

چنانچه قصد مراجعه به دندانپزشک جهت دریافت خدمات درمانی و زیبایی تخصصی را داشته باشید عنوان تابلوی متخصص دندانپزشکی زیبایی کاملا مشخص است.

در پروانه مطب هم عنوان متخصص و یا دانشنامه تخصصی قید شده است.

سازمان نظام پزشکی مرجع رسمی تایید یا عدم تایید عنوان تخصصی پزشکان و دندانپزشکان است.

برای دریافت خدمات دندانپزشکی اعم از درمانی یا زیبائی شاخص هزینه کمتر همیشه نتیجه مثبت نداشته و ممکن است به نفع بیمار نباشد.

معیار انتخاب دندانپزشک از طریق تماس تلفنی و کسب اطلاعات در مورد هزینه درمان غالبا تصمیم درستی نیست.

مشاوره حضوری ، کسب اطلاعات لازم در مورد روشهای مختلف درمانی ، مزایا ، معایب ، هزینه ها و برقراری ارتباط مبتنی بر اعتماد بهترین شیوه انتخاب دندانپزشک می باشد.

درمان های تخصصی توسط دندانپزشک متخصص زیبایی

یک دندانپزشک متخصص زیبایی توانایی و تسلط بیشتری در درمان های ترمیمی و زیبایی دارد ، رعایت اصول علمی و زیبایی هر دو کنار هم تعادل را برای لبخند زیبای بیمار فراهم می کنند.

با توجه حساس بودن درمان های دندانپزشکی انتخاب یک دندانپزشک متخصص زیبایی خوب می تواند لبخندی زیبا تر و حرفه ای تری را برای شما به ارمغان بیاورد.

یک دندانپزشک متخصص زیبایی دوره های تحصیلی بیشتری را برای تخصص زیبایی گذرانده است پس قطعا انتخاب دندانپزشک متخصص زیبایی می تواند گارانتی مناسبی برای درمان های ترمیم و زیبایی داشته باشد ، مخصوصا اینکه برخی درمان ها در دندانپزشکی زیبایی بی بازگشت می باشد.